Lovely Summer




















I think this photo is so cute!!

Olá queridos leitores, aqui estou novamente! Acabei de passar umas pequenas ferias de 4 dias no Algarve (no sul de Portugal) com o meu namorado e a família. Partimos na quinta-feira passada e voltamos domingo, e aqui estou eu para vos mostrar novidades, havia muito calor e sol, foram óptimos dias para descontrair e passear. Levei a mala cheia, com roupa quente e tudo, a pensar que iria haver frio mas não, mesmo a noite estava muito calor. A praia foi óptima, o mar azul como sempre e quase sem ondas nenhumas.
Entretanto vou-vos dar mais novidades sobre moda, novos acessórios e muito mais, não percam! E peço desculpa por não ter postado nada nestes últimos dias, tenho andado um pouco ocupada mas aqui estou de volta.

Beijos
Sara Silva

Translation

Hello dear readers, here I am again! I just spend a little vacation for four days in the Algarve (southern Portugal) with my boyfriend and family. We left on Thursday and returned last Sunday, and here I am to show you news, there was much heat and sun were great days for relaxation and sightseeing. I took the suitcase with warm clothes and all, to think that there would be cold but not even the night was very hot. The beach was great, the blue sea as ever and almost no waves.
However I will give you more updates on fashion, new accessories and more, so stay tuned! And I apologize for not having posted anything in these last days have been a little busy but here I am back.

kisses
Sara Silva

3 comentários:

  1. Hi, i saw your boots on we heart it, and i love them, i've spent an hour looking for them, but can't find them anywhere. Can you tell me their exact name, and where you got them from? PLEASE. it's these ones, http://weheartit.com/entry/27572362

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. Hello, I wish I could help but I also do not know where they are. This photo is not mine, the only thing I know is that these boots are from Chanel, by the symbol that there are.

      kisses
      Sara S

      Eliminar